Werkgebieden
Documentverwerking
In samenwerking met Data B. Mailservice wordt een verdere digitalisering van document processing gerealiseerd. De werkzaamheden richten zich op de doorontwikkeling van het documentenportaal Dboxx, waarmee klanten van Data B. Mailservice opdrachten verstrekken voor de verwerking van documenten en waarmee ze het verdere proces van verzending en navolging (zoals betaling) nauwlettend volgen.
Traditioneel worden deze documenten in de eigen printstraat van Data B. Mailservice opgemaakt en gedrukt tot gepersonaliseerde poststukken. Er is echter een trend gaande waarmee een steeds groter deel van deze documenten digitaal verstrekt wordt, of in een combinatie van postaal en digitaal.
Verder zullen er op maat oplossingen gerealiseerd worden voor specifieke wensen van klanten van Data B. Mailservice in het domein van lokale overheden, woningcorporaties, waterschappen en waterleiding- en elektriciteitsbedrijven.
Online transactieverwerking
In het domein van online betalen en digitale identiteit wordt gewerkt aan de realisatie van een betaalplatform (routing service). Dit platform zal transacties verwerken voor webwinkels en online dienstverleners.
Het platform fungeert als een gateway naar bancaire systemen van grote banken in Nederland en de rest van Europa. Aan het platform worden hoge eisen gesteld van beschikbaarheid, beveiliging en privacybescherming.
Mobiele toepassingen in de zorg
In het domein van zorg ontwikkelen we mobiele apps die innovatie brengen in de zorg.
Ook zien we een grote behoefte in moderne schaalbare oplossingen voor ziekenhuizen en kleinere praktijken. Ook binnen dit domein zijn een hoge beschikbaarheid, beveiliging en privacybescherming de speerpunten.
Innovatie in de retail
In de retail zien we een revolutie gaande waarbij online en offline beleving van klanten naar elkaar toe bewegen.
Door de toepassing van nieuwe devices in de winkel in combinatie met het opbouwen van klantprofielen, worden de webwinkel en 'bricks and mortar' winkel dichter bij elkaar gebracht. De klant krijgt een meer persoonlijke benadering, en krijgt nieuwe mogelijkheden aangeboden voor bestellen, levering en betalen. Met de inzet van mobiele apps wordt deze klantbeleving nog intensiever.